2012. szeptember 6., csütörtök

13. fejezet



Hmm... a várva várt fejezet? :D Baromira megszenvedtem vele, egy mondatot kb fél óra alatt sikerült összehoznom, de azért csak itt van és remélem senkinek nem okoz majd csalódást. Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre, kell egy kis ösztönzés a következő részhez, mivel most kifulladtam. :D Azért tényleg nagyon remélem, hogy tetszeni fog az új rész!
Abellana


(Kristen)

Rob arcán nem látszott semmiféle reakció, csak végigmért a szemeivel. Bele sem akartam gondolni, hogy milyen borzalmasan festhetek, teljesen eláztam a zuhogó esőben. Rob oldalra pillantott, ahol a házvezetőnője izgatottan figyelt minket, majd újra rám nézett. – Gyere – mondta lágyan, majd intett a fejével, hogy kövessem.

Csendben lépkedtem utána, ő pedig benyitott egy ajtón. Ahogy beléptem, rögtön tudtam: ez az ő hálószobája. Elképesztő volt. A falak üvegből álltak, akárcsak a nappaliban, ami itt is lélegzetelállító kilátást eredményezett. A sarokban itt is egy hatalmas tévé foglalta el a helyet, bár Rob nem olyan típusnak tűnt, aki szeret az ágyban lustálkodni és tévézni. Próbáltam nem túl feltűnően megbámulni az óriási, hihetetlenül kényelmesnek tűnő franciaágyat. A padlót puha, fehér szőnyeg borította. Az embernek kedve lenne meztelenül henteregni rajta. Jesszusom, mik járnak a fejemben…

Azonban itt még nem álltunk meg. A hálóból nyílt még egy ajtó. A fürdőszoba olyan volt, amiről azt hinnéd, hogy csak méregdrága hotelekben vannak ilyenek. A halvány színű csempe kellemes, meleg kisugárzást adott a helyiségnek, bár amin először megakadt a szemem, az a hatalmas kád és szintén eléggé méretes zuhanykabin volt. Mindent valami márványszerű cucc borított, vagy Isten tudja micsoda. Persze elég drágának nézett ki, elvégre Rob lakása…

- Tessék – nyújtotta felém a hajszárítót. – Mielőtt megint megfázol. Nem venném a lelkemre.

Elvettem tőle. – Nem is kérdezel semmit?

- Talán kéne? – emelte fel egyik szemöldökét. Istenkém, de szexi volt… jajj ne már, Kristen, koncentrálj a beszélgetésre! Vállat vontam. – Mindent elmondtál, amit kellett. Szakítottatok. Csakis remélhetem, hogy ezzel ő is tisztában van.

- Világosan kifejtettem – bólintottam. Rob nem felelt, csak odalépett az egyik szekrényhez és kivett belőle valamit, majd letette a kád szélére. Az egyik pólója volt.

- Vedd majd át, teljesen átázott a felsőd. Odakint megvárlak – intett a háló felé, én pedig újból bólintottam. Miután becsukta maga mögött az ajtót, a kezembe vettem a pólóját és engedtem a kísértésnek, hogy beleszagoljak. Aztán persze rájöttem, hogy egy külső szemlélőnek úgy tűnhetek, mint egy pszichés bajokkal küszködő rajongó kislány, és inkább visszatettem, amíg lehámoztam magamról a vizes felsőmet. Utána jól esett a száraz pólóba bújni.

A hajam megszárításával igyekeztem gyorsan végezni, hogy ne várassam meg Robot. Egyszerre voltam türelmetlen, ugyanakkor roppant ideges. Vajon mi fog történni, miután kilépek innen és kettesben maradunk? Erre vágytam már jó ideje, most mégis ijesztő volt a gondolat, hogy ténylegesen meg fog történni. Tisztára olyan voltam, mint egy szűzlány. Pedig Robbal már volt alkalmunk egyszer-kétszer közel kerülni egymáshoz…

Miután maradéktalanul száraznak nyilvánítottam az összes hajszálamat, nagy levegőt vettem és kinyitottam az ajtót. Rob tényleg ott várt rám, lazán a falnak dőlve. Felnézett, amikor kiléptem, és alig észrevehetően elmosolyodott, mikor rajtam lévő pólójára tévedt a tekintete. – Elbűvölő – mondta.

- Tényleg nem hitted, hogy szakítok vele, igaz? – kérdeztem azonnal a tárgyra térve. Kissé bántó volt, hogy nyilvánvalóan azt hitte, nincs bennem ennyi merészség.

- Nem is tudom. Mondjuk úgy, hogy kellemesen megleptél. Azt hittem nehezebb lesz összeszedni a bátorságod – felelte az arcomat fürkészve. Lassan lépkedtem felé, majd mindössze pár centire tőle megálltam vele szemben és csábosan feltekintettem rá. Nem akartam, hogy egy gyáva kislánynak lásson. Főleg ebben a pillanatban. Azt akartam, hogy olyan nőnek lásson, akit minden áron meg akar kapni, és nem csak azért mert játszadozni szeretne vele. Hanem mert vágyakozik utána és szüksége van rá, mint a levegőre vagy a vízre. Azt szeretném, ha fulladozna, mikor nem kaphat meg.

- De most mégis itt vagyok – mondtam kihívóan. És ekkor megtörtént. Még egy pillanatra láttam vággyal teli tekintetét, majd már csak azt éreztem, ahogy ajkai keményen és érzékien birtokba veszik az enyéimet. Egy pillanat alatt kitört belőlem mindaz a vágyakozás, ami összegyűlt bennem, amióta csak ismerem Robot. Olyan közel húzott magához, hogy a testünk teljesen összepréselődött, meglepő tökéletességgel simulva egymáshoz.

Egyik kezemmel a tarkójánál a hajába túrtam, mikor nyelve bebocsátást kért és rátalált az enyémre. Éreztem, ahogy minden izmom megfeszül és a testem sóvárogni kezd az övé után. Belenyögtem a csókba, mire ő még erősebben szorított, majd két keze a hátamról lejjebb vándorolt és erősen belemarkolt a fenekembe, hogy aztán a karjaiba emeljen.

Miközben a hatalmas franciaágy felé vitt, arca eltávolodott tőlem és a szemembe nézett. Nem azzal a szívet melengető pillantással nézett rám, ahogyan egy férfi szokott egy nőre az első közös szeretkezés előtt. Nem is nézhetett volna így rám, hiszen a dolog kettőnk közt nem erről szólt, hanem a nyers vágyakozásról. Ezzel a pillantással mindössze tudatta, hogy most nincs játszadozás, nincs leállás, most meg fog történni az, amit annyira akartunk. Mert néha az emberek is csak az ösztöneik előtt meghajló állatok…

Lefektetett az ágyra, majd ő is fölém került. Most nem heccelt a szavaival, sőt, nem is mondott semmit, mert tudta, hogy nem fogok elmenekülni vagy ellenkezni. Ajkai újabb csókba csábítottak és ezúttal érezhetően gyengédebb volt. Mikor elvált tőlem, a fülemhez hajolt.

- Megmutatom neked, hogy milyen tudok lenni, ha nagyon akarok – suttogta, rám pedig érthetetlen izgalom tört ezektől a szavaktól.

A fülemtől haladva, a nyakamon keresztül egészen a kulcscsontomig apró, finom csókokkal borított be. Mérhetetlenül élveztem már csak a gondolatot is, hogy itt vagyok a karjaiban és végre az övé leszek. Amikor megéreztem, hogy keze becsúszik a póló alá, áramütésszerű vibrálások futottak végig a testemen. Érzéki csókokat lehelt a hasam aljára, és ahogy egyre feljebb tűrte az anyagot, úgy haladtak ajkai is előre.

Mikor lehúzta rólam a pólóját, nagyon megörültem, hogy magamon hagytam a melltartómat, mert elég furcsa lett volna, ha máris itt fekszek alatta egy szál semmiben, miközben rajta még mindig tökéletesen áll az ing. Kissé félénken oda is nyúltam a legfelső gombjához és elkezdtem róla lehámozni a ruhadarabot. Bátrabban folytattam mikor láttam, hogy egyáltalán nem bánja.

A gyomrom megremegett az izgalomtól, mikor Rob felhúzott az ölébe és a hátam mögé nyúlt, a melltartóm kapcsához. Próbáltam nem túl gyorsan szedni a levegőt, de egyszerűen nem ment. Még nem is történt semmi, de bennem máris olyan érzések uralkodtak, amilyeneket még sosem tapasztaltam egy férfival sem.

Megszabadított a csipkés ruhadarabtól – micsoda mázli, hogy ma a szexibb fehérneműim közül válogattam – majd ledobta az ágy mellé, ahol már ott volt az ő inge és a póló, amit adott. Először kicsit furcsa volt előtte meztelennek lenni, reflexből már majdnem eltakartam magam a kezeimmel, de azt ő úgysem hagyta volna. Két kezével végigsimított a halmokon, majd lágyan masszírozni kezdte őket. Felnyögtem a jóleső érintésre, mire ő ajkaival is birtokba vette egyik mellemet. A nyögéseim egyre csak szaporodtak, ujjaim pedig a tarkóján köröztek, miközben ő újból hátradöntött az ágyon és folytatta a kényeztetésemet. Most egyértelműen egy jóval gyengédebb oldalát mutatta meg, mint eddig. Habár számomra az összes oldala csábító volt, és ez kissé ijesztő.

Miközben a vágy egyre erősebb hullámai megrohamoztak, Rob lejjebb vezette egyik kezét a nadrágom gombjáig. Mielőtt lehúzta volna rólam, perzselő tekintetét az enyémbe fúrta, és ajkain ott játszadozott az a kissé perverz mosoly, ami mindig olyan halálosan szexi volt. Egy sietős csók után feltérdelt és kajánul végigmérte a testemet, miközben ráérősen megszabadított a nadrágtól.

Miután már csak egyetlen ruhadarab maradt rajtam, Rob végtelenül lassan végigsimított a lábaimon, miközben megnyalta az ajkait és úgy tűnt, mint aki meg van babonázva. Ez nagyon is elégedett érzéssel töltött el. Ajkait leheletfinoman végighúzta a bal lábamon, a vádlimtól egészen a combom belső részéig, majd jobb oldalon is megismételte ugyanezt, ezúttal föntről lefelé. Jóleső sóhajok törtek fel belőlem az érzéki érintések hatására.

Újabb csókért kúszott fel ajkaimhoz, és én készségesen merültem bele nyelveink forró, izgató táncába. Úgy éreztem, máris lángra lobban a testem, ami irányíthatatlanul hullámzott Rob hozzám simuló teste alatt. Olyan volt, mint egy fülledt, erotikus tánc. Ujjai hegyét bizsergetően végighúzta a mellkasomon és a hasamon, majd becsúszott az utolsó engem takaró anyag alá és kínosan hangos sikoly tört ki belőlem, mikor legérzékenyebb pontomat kezdte el kényeztetni. Kajánul elvigyorodott reakcióm láttán, majd már csak arra eszméltem, hogy eltűnik rólam a bugyim és ajkai célt érnek a lábaim közt.

Megint felsikoltottam a hirtelen jött elképesztő érzéstől és Robnak erősen meg kellett tartania combjaimat az eddig csípőmön nyugvó kezeivel, mielőtt még merő véletlenségből megfojtanám. Az én kezeim a lepedőt markolták, testem pedig szemérmetlenül vonaglott a gyönyörre áhítozva. Olyan volt, mint valami nagyon valóságos, hihetetlen extázissal járó álom, amiből soha nem akartam felébredni.

Rob persze nem bírta ki egy kis kínzás nélkül. Nyelve egyszer kibírhatatlanul lassan, máskor őrületes tempóban körözgetett a legintimebb részemen. Teljesen másik dimenzióba kerültem, a testem szabályosan remegett és rimánkodott az édes beteljesülésért. Aztán egyszer csak átlendültem a másik oldalra és hangos nyögéssel adtam át magam a gyönyörnek. Tetőtől talpig átjárt a forróság, a homlokon pedig kiütköztek az izzadságcseppek. Rob végigcsókolta nyirkos, pihegő testemet, míg el nem ért az arcomig.

- Teljesen megőrjítesz – mormolta, majd beleharapott a fülcimpámba. A gyönyör utóhullámaitól erőm sem volt felnyögni.

Erőt vettem zsibbadt testemen és mozgásra kényszerítettem. Elvégre ez viszonzást kívánt. A hátára löktem Robot – bár inkább fordult ő magától, amilyen erőtlen voltam – és ráültem a csípőjére. Hátrasimítottam a hajamat az arcomból, majd lassan végigsimítottam mellkasa izmain. Csak remélhettem, hogy nem folyik a nyálam túl látványosan. Ő persze elégedetten figyelte, ahogy próbálom összeszedni magam.

Kicsit felemelkedtem, és ujjaim elkezdtek a nadrágja gombjával bíbelődni. Szerencsére hamar lerángattam róla… az alsónadrággal együtt. Egy kis nyögés szabadult ajkaim közül, mikor megláttam őt teljes valójában. Basszus, ez… lehet, hogy fájni fog majd.

Gyorsan el is űztem ezt a gondolatot a fejemből, mivel most arra akartam koncentrálni, hogy visszaadjam neki az imént átélteket. Mindenekelőtt azonban először a csókjáért áhítoztam, így hát le is hajoltam hozzá, hogy megkapjam. Közben mellbimbóim izgatóan végigkarcolták a felsőtestét, mire Rob beleharapott az alsó ajkamba.

Végigfutattam ajkaimat és nyelvemet meztelen felsőtestén és elégedetten nyugtáztam, hogy a mellkasa sűrűn emelkedik föl és alá. Mikor kezembe vettem máris tettre kész vágyát, felszakadt belőle egy férfias morgás, én pedig akaratlanul is elmosolyodtam. Finoman megszorítottam, majd elkezdtem mozgatni a kezem. Akkor kezdett el zihálni, mikor nyelvem is hozzáért a csúcsához. Egyik keze a hajamba túrt, mikor teljesen a számba vettem. Egy pillanatra vettem a bátorságot, és felnéztem, hogy lássam a reakcióját. Ugyanebben a pillanatban ő is rám nézett, és a szenvedélytől perzselő tekintet semmi kétséget nem hagyott afelől, hogy élvezi.

Én magam is élveztem, pedig ezelőtt ez sosem volt a kedvenc részem a szexben, és nem is voltam rá hajlandó túl gyakran. Most viszont szörnyen izgató volt a helyzet, furcsa módon természetes. Éreztem, ahogy lüktetni kezd és mindjárt vége, ezért gyorsabb tempóra kapcsoltam, aminek meg is lett az eredménye. A nevemet kiáltva ért fel a csúcsra, mire nekem csomó ugrott a gyomromba.

Amint Rob feleszmélt, azonnal maga alá gyűrt. Vágytól elsötétülő tekintetét az enyémbe fúrta, miközben mindketten kicsit lihegtünk még az átélt élvezetek után, forró testem pedig az övéhez préselődött. Meglepve tapasztaltam, hogy nem kell sokat tennem azért, hogy újra hangulatba jöjjön. Mikor megéreztem őt a bejáratnál, felnyögtem és lehunytam a szemem. Ő azonban a hajamba túrt és arra késztetett, hogy felnézzek rá. Tekintete végig foglyul tartotta az enyémet, míg lassan elmerült bennem. Egy pillanatra teljesen megnémultunk, aztán újra megmozdult, mire én hátravetett fejjel, tehetetlen vágyakozással nyöszörögtem alatta. Megint megmozdult, újra végtelenül lassan, amiért kapott egy csinos kis karmolást a hátára. A következőnél már vadul, kiéhezve csókolt, és én újból remegni kezdtem. Basszus, ha előre tudtam volna, hogy ez vár rám, már sokkal hamarabb beadtam volna a derekam.

Rob megint felhúzott az ölébe, így most rajtam volt a sor. Miközben mozogtam, ő szemérmetlenül mustrálta végig a testem. Egyik kezével megtartotta a hátamat, a másikkal viszont rá nem jellemző gyöngédséggel megsimogatta az arcom. Teljesen elolvadtam ettől a mozdulattól és a mellkasára rogytam, arcomat a nyaka tövébe temetve, de a csípőm mozgása nem állt le. A keze hátrakúszott a tarkómra és óvatosan cirógatta az ott lévő apróbb hajtincseket.

Végtelenül megőrjített ez a hirtelen jött gyengédség, aminek lehetetlen volt ellenállni. Ajkaival lejjebb haladva most a mellemet kezdte el szívogatni, miközben újból hátradöntött és hirtelen elképesztő tempóra kapcsolt. Csípőnk minden egyes lökésnél találkozott és én egyre hangosabban nyögdécseltem a kéjtől, várva, hogy végleg elragadjon.

Egyre feljebb és feljebb kúszott bennem az ismerős, mégis valahogyan újszerű érzés. A hasamban lévő csomó is egyre nagyobb lett, azzal fenyegetve, hogy egyszer csak szétpattan. Minden egyes mozdulattól újabb forró hullámok jártak át. Mikor Rob egy utolsó csókot adott, én végre elengedtem magam és az érzés kitört belőlem. Meg sem próbáltam visszafogni a sikolyomat, magával ragadott a fekete örvény és én csak sodródtam vele. Még egyszer ő is megmozdult, majd éreztem, ahogy megmerevedik és számára is vége lett.

Egyikünk sem bírt megmozdulni, úgy maradtunk ahogy voltunk. Úgy éreztem, mintha a testem lebegne és a csontjaim elolvadnának odabent. Nem volt már semmi, ami egyben tartott volna, csak a fölöttem gyönyörtől ziháló férfi. Még túl álomszerű volt az egész, hogy el tudjam hinni, tényleg megtörtént. Egész egyszerűen szédületes volt.

10 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó lett ez a feji is :D imádtam :) végre megtörtént :D várom a folytatást
    puszi: Wiky

    VálaszTörlés
  2. Nahát! :D hát ez valami fantasztikus lett :)) egyszerűen tökéletes, MINDEN EGYES MONDATOD! :D :D remélem hamarosan folytatni fogod, mert én legszívesebben már most olvasnám tovább, ha lenne mit, szóval siess!! :D
    puszi
    Szilvi

    VálaszTörlés
  3. Na végre csütörtök van!! Már vártam!! :P
    Nagyon jó lett!! Tetszik!! :)
    De ez már szeretkezés volt! Nem sex!! Mi lett hirtelen Robbal, hogy ilyen gyengéd lett?? Valami fantasztikus!! Alig várom már a kövit!!!
    Orsy

    VálaszTörlés
  4. VÉGREEEEEEE!!!!!!!! :)))))))))))))
    Már annyira vártam, hogy ismét csütörtök legyen!!! :)
    IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁDOM!!!!! :)))
    Annyira tökéletes lett, hogy arra szavakat sem találok!!!! :)
    Ennél jobban nem is írhattad volna meg!!! :)
    GRATULÁLOK!!!!!! :)
    Reményeim szerint a következő fejezet Rob szemszögéből lesz, és ugyan ez a rész!!! :))
    Annyira jó volt olvasni, hogy szívesen venném a folytatásban ugyan ezt a másik féltől!!! :)
    Bárcsak máris csütörtök lenne!!! :))
    Annyira örülnék neki!!!
    Komolyan mondom, mostanában a csütörtök a kedvenc napom, és ez Neked, és a tökéletes irományaidnak köszönhető!!!! :)
    Alig várom már most a folytatást!!!! :)
    Remélem kellőképpen sok komit kapsz, mert eddig is megérdemelted volna, de most meg aztán végképp!!!! :)
    Nagyon Gratulálok!!!! :)
    Pusziiiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna nem egy Rob szemszög lesz a következő, de ki tudja, talán egyszer megírom azt is... :D

      Törlés
    2. Én nem bánnám, az biztos!!! :)))
      Nekem teljesen mindegy kinek a szemszögéből olvasok, csak olvashassam ezt a remek történetet!!! :)
      Ami ugyebár nem lenne ennyire remek, ha nem Te írnád!!! :)
      IMÁDOM!!!!!!!
      Puszi

      Törlés
  5. Zsia!
    Én is csak azt tudom mondani ,hogy végre megtörtént! nagyszerűen meg írtad ,és nekem is az a véleményem ,hogy bizony ez nemcsak sex volt ez bizony szeretkezés volt a javából már csak az a kérdés ,hogy saját maguk mikor merik felvállalni az érzéseiket!
    meg most egy kicsit perverz leszek ,de én kíváncsi leszek a vadabb Robcira is!
    Nagyon ,de nagyon várom a csütörtököt !
    üdv Marika

    VálaszTörlés
  6. Azt hiszem, én megyek és újra elolvasom, ugyanis annyira jó volt:D :D
    Szilvi

    VálaszTörlés
  7. Az utolsó mondat épp idevaló: " Egész egyszerűen szédületes volt."
    Köszönjük
    a.n

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Nagyon jó lett :) Először Rob nem akarta elhinni, hogy ilyen hamar szakít Kris Garettel. Rob teljes mértékben megmutatta, hogy mit tud. Ahhoz képest, hogy Rob csak meg akarta kapni Krist, megkapta, de ez más mint amit korábban elmlített. Ez olyan mintha érzelem is lenne benne.
    Várom a folytatást.
    Nóci

    VálaszTörlés