2012. szeptember 24., hétfő

15. fejezet - részlet


Itt egy nagyon aprócska részlet a következő fejezetből. Nem tudom, hogy sikerül-e csütörtökre befejeznem, kicsit összejöttek itthon a dolgok, de azért majd igyekszem. Köszönöm azoknak, akik nem akadtak ki rám, amiért rám tört egy kicsit az írásképtelenség. Örülök, hogy ti itt vagytok és olvastok. :)
Abellana

 
- Kérlek, mondd azt, hogy nem kezdtél el érezni valamit iránta – nézett rám aggódva.

- Ugyan már – nevettem fel gúnyosan. – Eszembe se jutott. Csak szeretném, ha ez így is maradna. Bár az is lehet, hogy én képtelen vagyok a szerelemre. Garrettel is együtt voltam évekig, de mégsem tudtam beleszeretni, pedig annyira könnyű lett volna.

- Mindenki képes a szerelemre, Kris – csóválta a fejét kedvenc barátnőm. – Csak a megfelelő ember kell hozzá.

- Alig várom, hogy találkozzam vele – feleltem szarkasztikusan, miközben magamra kaptam a cipőmet és a vállamra vettem a táskám. – Megyek, különben elkésem.

- Rendben. Sok szerencsét ma estére – mondta Ash kedvesen.

- Köszi – mosolyodtam el, majd máris lefelé tartottam, hogy taxit fogjak. Fogalmam sem volt róla, hogy tényleg szükségem lesz ma a szerencsére…

1 megjegyzés:

  1. HEEYYY!!! én nem hagytalak itt!! :) és várom a friss, ropogós részt :)
    Szilvi

    VálaszTörlés