2012. július 25., szerda

Hm-hm... (frissítve)

Csak ismételni tudom a chatben leírtakat: a dolog igaznak bizonyult, ez van, ezt már csak a hülye nem ismeri be. A történetet folytatni fogom. Nem a való életükön alapul, úgyhogy nem hagyom félbe. Azt még nem tudom, hogy mikor lesz friss.

Na szóval akkor... a fejezet félig van készen és úgy terveztem, hogy ma este és holnap reggel befejezem. Na most, a jelen körülmények között azt hiszem megérthető, hogy elég bizarr lenne Robról és Kristenről írnom, és most nem is tudnék. Nagyon sajnálom, tudom, hogy voltak, akik várták.


A kérésem az lenne, hogy aki szerint egyáltalán megéri folytatni ezt a történetet, az nyomjon egy tetsziket, ugyanis komolyan nem tudom, mi legyen. Persze ez így most szörnyen komolyan hangzik, de lássuk be, furcsa lenne.


És persze félreértés ne essék, ugyanúgy imádom Kristent és Robertet ezután is, nem emiatt van a holnapi elmaradás. Ha szeretnétek, hogy folytassam, akkor talán még jövő csütörtök előtt felrakom valamikor a következő részt.

Abellana

9 megjegyzés:

  1. Először is én sztem folytasd a sztorit. Másodszor jó h továbbra is szereted krist. De most komolyan! Ki hiszi el ezt a baromságot?? Ott van egy csomó bizonyíték h ezek photoshoppok kicsit én is kételkedem még és várom h legyen egy biztosabb megerősítés vmelyikőjüktől h nem történt semmi. de sztem biztos h nem csalták meg egymást és kris nem tenne ilyet ha meg igen akk meg nem fényes nappal ennyire kiszolgáltatva a papparazziknak.
    megértem h azért megkérded ezt tőlünk mert sajnos van olyan aki hisz egy ilyen szennylapnak :S Ja meg olvastam h annak a rendezőnek a felesége nyilatkozta h az ő a képeken mármint az eredetin és nem kris. És üzenem annak aki hisz ennek a kitalációnak ami feltehetően minden bizonnyal az h le van sajnálva ;)
    Bocsi h ezt így mind leírtam de sztem tudnia kell mindenkinek h ne higgyék el azt h kris megcsalta robot. Persze ez nem biztos és mondom h én is kicsit még kételkedem az ártatlanságában de csak nagyon nagyon kicsit!! és sok minden szól mellette h nem csalta és nem csalná meg robot. és csak a rosszindulat ellene. Hihetetlen mire képesek az emberek a pénzért és azért mert vkit nem csakhogy nem kedvelnek de utálnak is :S
    Mégegyszer bocsi :)

    VálaszTörlés
  2. Ha erre a megcsalós cikkre gondolsz akkor szerintem folytasd mivel ez egy oltári nagy hülyeség!:) Egyáltalán nincs semmi megcsalás vannak képek amelyek bizonyítják, hogy ez csak photoshop. Kris szereti Robot és fordítva is és ha kezdenék fölvállalni a kapcsolatukat akkor persze, hogy valaki keresztbe akar tenni...-.-

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Szerintem folytathatnád a történetet annak ellenére ami Kris és Rob között történt. Ne a valóságot vedd alapnak szerintem, bár az is közre játszott hogy megint egy jó történetet írtál.
    Én várom a folytatást ha úgy döntesz, és nem számít ha soká is hozod.

    Üdv Charlotte Ann

    VálaszTörlés
  4. Igazából ez már délután óta az eszemben van, hogy akár igaz, akár nem (mindenkinek saját dolga, hogy mit hisz), akkor is úgy érzem, hogy furcsa lenne így írni, hiszen sokan elhiszik ezt. Én még mindig nem vagyok meggyőzve ebben az ügyben. Akármi lesz, ha ti azt szeretnétek, folytatom.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    A cikk engem nem befolyásol abban hogy elpártoljak a történetedtől. Attól függetlenül, hogy valójában mi is van közöttük - találgatások, és hogy nem vállalták fel - szeretem olvasni az írásodat.
    Történeteknél az ismertető fogja meg az embert, és nem hagyatkozik az újságban megírtakra. Én olvasni fogom a történeted, ha úgy döntesz folytatod.

    Nóci

    VálaszTörlés
  6. Istenem... akkora hülyeség..már nem tudom hanyadik Robsten blogon olvasom, h "nem tudom megéri-e folytatni a mostanában fellendülő pletykák miatt!
    Hát ez az...csak pletyka...
    Vannak képek is? Na és!!!
    Szerkesztett képek is lehetnek.
    Annyi minden megtudná magyarázni a képeket, hogy inkább nem sorolnék.
    Nem olyan régen fellendült olyan pletyka is, hogy Rob megcsalta Kristent NIKKI REED-del...
    Akkor miért nem volt ekkora felhajtás?

    Szóval röviden:

    Én nagyon szeretem a töridet, és nagyon szívesen olvasnám, sőt, szeretném olvasni, és nagyon nem szeretném, ha egy ilyen hülye pletyka miatt, nem tehetném meg.

    puszi
    Waltex

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez már rég túl van a képeken, de ahogy mondtam, én még mindig nem hiszem el és nem a pletykák miatt marad el a friss, hanem mert akkor is, ha az egész csak egy kitalált sztori, ez egy furcsa helyzet. A folytatásban pedig azért kételkedem, mert ha mégis igaz (reméljük nem), akkor meg pláne fura lenne RS törit írni.

      Törlés
  7. Szia!
    Szerintem remek a történeted és nagyon jól írsz, kérlek ne hagyd abba.
    A pletykáról meg annyit, hogy az egész egy nagy kamu, az egyik látszik a képeken, hogy photoshop műve az egész. Az egyiken akkora füle van Krisnek mind egy elefántnak a másikon meg az orra akkora mint egy fél krumpli! XD Aki ezt csinálta legalább figyelt volna a részletekre!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem nagyon klasz a törid! És én úgy vélem, hogy mindenképpen folytatnod kéne, főleg ha továbbra is szereted a szereplőidet... azt ugyan nem tudom, hogy mi igaz és mi nem ezekből a hülye cikkekből, amik a neten és szinte mindenhol terjengenek, de igazából nem is érdekel... Ezalatt azt értem, hogy ezen információk 85% -a az esetekben kamu... És csak az újságok példányszámok növelése érdekében röppentik fel az ehhez hasonló pletykákat... Úgy gondolom, hogy ez leginkább csak Robra és Kristenre tartozik, hisz ez az ő magányügyük... A képek pedig tényleg lehetnek akár photoshoppos képek is... De úgy gondolom, hogy előbb utóbb úgyis kiderül majd az igazság... Nem kell mindent rögtön elhinni, főleg nem az ilyeneket... Bár én igazán remélem/bízom benne hogy tényleg nem igazak a pletykák... Mert én is nagyon szeretem őket., bár akkor is szeretném őket, ha már SAJNOS nem Robseten hanem csak Rob és Kristen lennének... De adja az ég, hogy ez ne történjen meg.... Puszi

    VálaszTörlés