2012. július 29., vasárnap

8. fejezet - részlet

Lassan, de azért haladgatok a fejezet végével. Hoztam egy apró részletet ízelítőnek. :)
Abellana

 
Mikor megérkeztünk, kifizettem a taxist és máris felfelé vettem az irányt. Nem tudom, mire számítottam, de erre biztosan nem. A kanapén ott ült két ember, egymástól tisztes távolságban és valószínűleg eddig kínos csendben. Ashley és Rob.

- Ő meg mit keres itt? – sipítottam azonnal. – Csak azt ne mondd, hogy miatta kellett hazajönnöm!

- Szerintem jobb lesz, ha kettesben beszélek vele – nézett Ash Robra, mire ő csak bólintott és felállt.

- Azt hiszem igazad van – felelte, majd rám pillantott a nagyképű féloldalas mosolyával. – Lent megvárlak.

- Mi?? Mi az, hogy megvársz? Ez meg mit jelentsen? – Hiába sápítoztam, választ nem kaptam. A következő pillanatban Rob már ki is lépett az ajtónkon. Kétségbeesetten Ashley felé fordultam.

- Robert elutazik. Te is vele mész – jelentette ki, mintha ez lenne a világon a legtermészetesebb dolog.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tök jó ez a kis részélet! Kíváncsi vagyok hogy érte el Rob hogy Krisnek vele keljen mennie.
    Már alig várom a teljes fejit!

    VálaszTörlés