2012. június 26., kedd

4. fejezet - részlet


Gondoltam hozok nektek egy nagyon aprócska részletet a csütörtöki részből, éppen csak annyit, hogy felcsigázzon benneteket. :D


- Én pontosan kilencig leszek itt. Egyelőre nem kérek tőled semmit, Kristen. Csak annyit, hogy gondolkodj el és ha úgy döntesz, hogy ma este látni akarsz, akkor beszélünk az ajánlatomról.

- Nemet fogok mondani – jelentettem ki dacosan.

- Mint mondtam, én estig itt leszek. – Csupán ennyit mondott, én pedig elérkezettnek láttam az időt a távozásra. Leérve megszabadultam a fullasztó légkörtől, ami Rob szobájában uralkodott, de még mindig alig tértem magamhoz. Nem csak a közelsége részegített meg, de a szavai is. Még több gondolkodnivalót adott, pedig előre tudtam, hogy el kell utasítanom az „ajánlatát”.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerinted kell minket csigázni?
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Hát nem könnyíted meg az életemet!
    Tudod milyen rossz álmatlanul forgolódni?
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  2. legyen már csütörtööööök :)
    /a.n/

    VálaszTörlés
  3. Hűűűűűűűűűűűűűűűűha!!! :)
    Eddig is alig vártam, hogy végre csütörtök legyen, de most meg aztán ..... Áááááááááááááááááhh!!! Megőrülök!!!!! :)
    Másris alig várom!!! Jahh és remélem Kris jó nagy NEM-et mond Rob ajánlatára, amitől az majd rájön, hogy itt máshogy kell teperni, és kiérdemelni a dolgokat, mint az eddigi nőinél!!! :)
    ALIG VÁROM!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sikeresen elérted a célod!!!! Abszolút felcsigáztál!!!! :)
    pusziiiiiiiiiiiii

    VálaszTörlés