2012. október 15., hétfő

17. fejezet - részlet


Bocsánat az újbóli kimaradásért, de a múlt hetem egyszerűen katasztrófa volt. Most próbálom összehozni az új részt, remélhetőleg a napokban felkerül. :)
Abellana


Délután mentünk vissza Robhoz, akinek rögtön felragyogott az arca, mikor beléptünk az ajtón. Gondolom azért, mert hiányzott már neki a ritkán látott húga. – Merre jártatok? – kíváncsiskodott.

- Kristennel elmentünk néhány helyre a városban – vont vállat Lizzy. – Ha már a bátyám annyira elfoglalt…

- Mondtam már, hogy volt néhány dolog, ami nem várhatott – emlékeztette Rob a nővérét. Lizzy a szemeit forgatta.

- Hogyne. Mindegy, én félrevonulok az új szerzeményeimmel – rázta meg az egyik kezében tartott papírszatyrot, amiben ott lapultak a ma vásárolt ruhái, majd a vendégszoba felé vette az irányt.

- Remélem nem borított ki – mondta Rob, kétkedve felemelve az egyik szemöldökét, mint aki igenis azt hiszi, hogy kész tortúra volt számomra a délelőtt a nővérével.

- Lehetnél kicsit jobb véleményről is róla – kuncogtam. – Jól éreztem magam. Lizzy igazán kedves lány.

Rob tetőtől talpig végigmért, miközben beszéltem, mintha nem is hallotta volna a szavaimat. Talán nem is. Egyre közelebb lépkedett hozzám, mígnem megragadta a csípőmet és magához szorított. – Nekem inkább az jár a fejemben, hogy mi is félrevonulhatnánk – suttogta a fülembe érzékien, én pedig biztos voltam benne, hogy a szívem kihagyott egy ütemet.

2 megjegyzés:

  1. Most csesztetsz!!! nem bírok várni suli után jövök haza és alig várom hogy megjelenjen,DE NAGYON IMÁDOM

    VálaszTörlés
  2. Szia! Ez annyira jól hangzik és már annyira olvasnám:)

    VálaszTörlés