2012. december 9., vasárnap

Kis szünet

Úgy döntöttem, hogy egy ideig szüneteltetem az írást. Inkább kínlódás már ahelyett, hogy szívesen csinálnám, és ez meg is látszik a történeten. Nem titok, hogy össze-vissza szenvedek vele, ezért is akarom minél hamarabb befejezni, és szerintem nem is fog hiányozni sok embernek, ez pedig nem valami motiváló. A szünet pedig azért csak kis szünet, mert nem fog hónapokig tartani, nem akarom azt csinálni mint más blogok, és semmiképpen sem fogom félbehagyni. Most időt szánok arra, hogy kitaláljam mi mindent akarok még leírni és mindezt hány fejezetben. Nem tudom, hogy még az év vége előtt visszatérek-e, de tényleg nem akarom sokáig húzni ezt a szünetet.

Abellana

10 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem személy szerint nagyon hiányozni fog a történet! Annak ellenére, hogy nem kommentelek olyan gyakran, még aktívan olvasom a történetet, mert nagyon tetszik, magával ragadott, és mindig izgatottan várom, mi történik majd a következő részben. Viszont ha te úgy érzed, hogy szükséges, biztosan jó lesz egy kis szünet, annak az átgondolására, hogy valójában mit szeretnél még kihozni a történetből, én azt remélem, minél többet! ;)
    Szóval jó pihenést, és térj vissza minél hamarabb frissen, üdén, mindent átgondolva az újabb szuper fejezetekkel! :)

    Dóry

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nekem nagyon tetszik a történet és sztem nem érződik rajta a kínlódás! De ha te úgy érzed, hogy pihenned kell, akkor hajrá, csak kérlek majd folytasd, mert én szeretem a blogodat és kíváncsi vagyok a végére is! :D
    Úgyhogy jó pihenést és lazítást! :)
    Várunk vissza!!!
    puszi, Gabi

    VálaszTörlés
  3. Mi olvasók sem vagyunk kőszívűek ,bármennyire is olvasnám csütörtökönként a törit,megértelek.Nekünk kell hozzád igazodni :)
    A december szerintem mindenkinek húzós,nem beszélve az ünnepekről.Itt leszünk és reménykedünk benne ,hogy még idén, talán Karácsonyra kapunk még fejezetet :)
    Viszont nagyon nem szeretem,hogy mindig ezt írod : "szerintem nem is fog hiányozni sok embernek".......Nézd meg a komik számát és nézd meg a többi ficet ,akármilyen jók alig kapnak komit ,éppen hogy csak pár darabot.Mostanában mindenhol ez megy és ez a töri még mindig jobban áll komik számában.Szóval igenis HIÁNYOZNI fog a történet :)
    jó pihit, mi várunk
    szia
    a.n

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a kommentekre gondoltam ezzel, nem is akartam rosszindulatú lenni ezzel a mondattal :) Ez az én megfigyelésem, hogy ez nem olyan szerethető történet mint mondjuk az előző és ezért úgy hiszem, hogy mindenki meglesz nélküle :D Persze tudom, hogy néhányan még mindig szeretik és ennek örülök :)

      Törlés
  4. Nekem is nagyon fog hiányozni a törid, mert minden csütörtökön már kiéhezve vártam a fejezeteket- de teljesen érthető, hogy egy kis időre van szükséged! :)

    VálaszTörlés
  5. hali

    én még így is nagyon szeretem és VÁRLAK VISSZA HIÁNYOZNI FOGSZ
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Érthető, hogy egy kis szünet. Remélem olvasni fogjuk majd a történt folytatását, és újult erővel térsz vissza. Türelmesen várlak
    Nóci

    VálaszTörlés
  7. NE CSINÁLD EZT... az összes blogodat olvastam és mai napig a kedvencem vagy... jó lenne olvasni tőled..

    VálaszTörlés
  8. szia,
    tudod sokan örülnének,ha "kínlódva" így tudnának írni.
    Igen, vannak akik több komit kapnak,mert erőszakosabbak.
    De nem azért ,mert jobb!!
    Köszi az írásaid,én nagyon élveztem!!!

    VálaszTörlés
  9. Nekem hiányozna a törid!! Meg az amit írsz! Tudod..nehezen szokom a változásokat. És a te törid olvasása már berögződött!! :)
    Ha kell kis szünet, mi várunk. Legalábbis én biztos...
    De azért téll KIS szünet legyen!! :P
    Várlak/várunka vissza!!
    Orsy

    VálaszTörlés