2012. december 24., hétfő

24. fejezet - részlet



Először is nagyon boldog karácsonyt mindenkinek! :) Végre sikerült rávennem magam, hogy írjak egy kicsit, ebből született meg ez a rövid részlet. Hogy mikor lesz friss azt még nem tudom, de az biztos, hogy ezentúl nem csütörtökönként lesz, hanem össze-vissza ahogy éppen jön. Köszönöm amiket az előző bejegyzéshez írtatok, némelyik nagyon jól esett :)
Abellana


Mikor rávettem magam, hogy belépjek az épületbe, a többiek már ott ültek a mi kis közös asztalunknál. Andrew és Jessica mosolyogva köszöntöttek, viszont Dan kerülte a tekintetem. Felsóhajtottam. Szóval ez egy nehéz menet lesz…

- Beszélhetnék veled? – kérdeztem tőle.

- Erre semmi szükség – rázta meg a fejét. – Nincs közöm a döntéseidhez, Kristen.

Jessék próbáltak úgy tenni, mintha nem is hallanának minket, de láttam rajtuk, hogy össze vannak zavarodva.

- Kérlek – sóhajtottam. Dan végre felnézett rám, és morcos képpel ugyan, de felállt és arrébb jött velem, hogy kettesben tudjunk beszélni. – Figyelj… jó barátom lettél mostanában, ezért értékelem, hogy aggódsz és most nyilván dühös is lehetsz, mert hát azok után ami a menyasszonyoddal történt…

- Megmondtam, Kristen. Azt csinálsz amit akarsz – vont vállat, én pedig meglepetten hőköltem hátra a hirtelen jött nyers modorától.

- Én csak… szeretném, ha barátok maradnánk – motyogtam bizonytalanul.

Dan gúnyosan felnevetett. – Hát hogyne. De előre szólok, hogy nem én foglak vigasztalni, mikor az első adandó alkalommal megdugja valaki másnak a feleségét – vágta hozzám keményen a szavakat, majd egyszerűen csak faképnél hagyott.

3 megjegyzés:

  1. Neked is Boldog Karácsonyt!!
    És mi az, hogy rendszertelen lesz a friss?? :o :/ Na nem baj... Majd leslek!! :D
    Várom a kövit!! :)
    Orsy

    VálaszTörlés
  2. Neked is...Naaaaa hát érdekel a folytatás mer gondolom hogy nem mostanában lesz a story vége és nem azzal hogy Rob mennyire megváltozott....Gondolom lesznek még itt bonyodalmak és majd kelleni fognak Dan vállai....Na de én nagyon örülök hogy karácsonyra jött....várjuk a következőt...szeretünk

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Kellemes Karácsonyt. Lett egy kis meglepi amikor felértem, hogy egy kis részletet tettél fel. Lesz itt még bonyodalom ahogy kivettem a részletből.
    Várom a következő fejit.
    Nóci

    VálaszTörlés